Üdvözlünk az SFportal nem hivatalos Mass Effect rajongói oldalán!

Kövess minket!



Vagy kérj e-mail értesítőt!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Mass Effect @ Google+

Mass Effect @ Facebook

A hivatalos magyar Mass Effect Facebook oldal

Csatlakozz!

A CVG is azon szerencsések között van, akik közelebbi ismeretséget köthettek a Mass Effect 3 multiplayer módjával. Mint írják, ettől függetlenül a Bioware legfontosabb prioritása az egyjátékos kampány minél tökéletesebb tálalása.

De mit is látott a CVG újságírója, amikor megszemlélte a multiplayert?

Míg az ME2 egy intergalaktikus “piszkos tizenkettő” összevadászásáról szólt, addig az ME3 az intergalaktikus háborút mutatja be, ami tökéletes háttér egy kooperatív multiplayer játékhoz. Rögtön az ME3 elején elesik a Föld, de nem csak az emberiség van bajban – gyakorlatilag minden faj a Reaperek ostroma alatt áll. Ezt a felállást használja ki a multiplayer – ez egy közös, végső harc a Reaperek ellen, ahol a teljes galaxis (=a Mass Effect játékosok) összefognak, hogy megmentsék világaikat.

A Galaxy at War rendszere egy galaktikus Rizikóra emlékeztette a CVG munkatárság: ahogy annak a tábláján is különböző mezők vannak, amik a különböző hadseregek irányítása alatt állnak, úgy a Mass Effect univerzuma is mezőkre van osztva: a zöld területek a játékosok által elfoglalt területeket jelentik, a vörösök a Reaperek és a Cerberus ügynökök által kontrolláltakat. Borostyán színben látjuk azokat, ahol döntetlenre áll a meccs.

A galaxis állapotát azonban nem csak a játékot elindítva ellenőrizhetjük. Mint Casey Hudson, a sorozat producere elmondja, még egyik játékban sem alkalmaztak hasonló megoldást, mint ők: bárhova megyünk, a Mass Effect univerzum velünk lesz. Ha szimplán csak online vagyunk, vagy bejelentkeztünk egy közösségi hálózatba, vagy akár útközben vagyunk egy okostelefonnal – bármikor képesek leszünk figyelni a haladást. Konkrétumokat nem árult el ugyan, de az újságíró szerint Facebook és Google+, valamint iPad és iPhone alkalmazások biztosan várhatók.

Míg az egyjátékos módban Shepard parancsnokot irányítjuk, a multplayerben saját karaktert generálhatunk, aki Steven Hackett admirálisnak és az ő különleges erőinek segít. Mint egy korábbi Mass Effect 3 tesztből megtudhattuk, azokon a helyeken harcolhatunk, ahol Shepard is jár a történet folyamán: a feladatunk a helyek megerősítése, a környéken lebzselő támadók visszaverése lesz – utóbbiak egy-egy küldetés során 11 hullámban támadnak ránk. A “sima” harc mellett kapunk speciálisabb feladatokat is: például hatástalanítani meghatározott számú robbanótöltetet, találni egy terminált és addig védeni, amíg kulcsfontosságú adatokat meg nem szerzünk / fel nem töltünk rá, stb.

Minden cselekedetünkért pontokat, XP-t és krediteket kapunk, szintet is fogunk tudni lépni, új képességeket tudunk fejleszteni. Lesz természetesen ranglista is, de az élen állók sem kényelmesedhetnek el: kifürkészhetjük majd, hogy ki hogyan, milyen fejlődési útvonalon jutott a toplista tetejére.

A magunk részéről kíváncsian várjuk.

 

 

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.